15 Musthaves voor iedere creatieve marketingafdeling!

pexels-photo-276517-1508055899---59e31b5b93081 (1)

Wat moet een, geprezen marketingafdeling, online marketingbureau of spannende communicatiehut in huis hebben om tot geniale concepten te kunnen komen?

1. Een whiteboard

Inclusief waterlosse stiften en wissers. Om alle creatieve concepten te droppen maar ook om "tussenstanden" op te kladden.

2. Bijzondere zitsels

Sowieso een Chesterfield, Fatboy of andere kleurijke zitsels.

3. Een boekenkast

Met allemaal marketingboeken, tijdschriften en handleidingen, die toch niemand leest.

4. Digital soundsystem

Een vette Sonos, Bang & Olufsen of andere muziekinstallatie. Helaas luistert iedereen toch de muziek via zijn of haar Sennheiser...

5. Voetbaltafel

Om de gezonde spanning er even af te halen.

6. Een klokje

Om te bepalen of de deadline wel gehaald gaat worden want ja onder druk wordt alles vloeibaar.

7. Thuisbezorgd op snelkeuze #1

Om direct een heerlijke kapsalon, een pizza expolosiva of sushi te kunnen bestellen.

8. Veel spiegels

Want welke creatieveling is er nu niet vol van zichzelf?

9. Dingen

Waar niemand de herkomst van weet, geen idee heeft van wat het is, maar toch niet wordt weggegooid, want je weet maar nooit wie je er pijn meedoet.

10. Een Playstation

Met een scala aan spellen zoals: FIFA, PES, Singstar en Mariokart!

11. Apple

Voor alle lovers en haters!

12. Een inspirerende quote op de muur

Van Steve Jobs of een andere Amerikaanse marketing goeroe

13. Top vergaderruimte

Ter bevordering van het "Creative" werken. Ach ja en die hadden we al vér voordat Google ze op kantoor had!

14. Een Fixy

Of een andere hippe fiets aan de muur.

15. Een goed gevulde koelkast

Om (on)verwachte successen te vieren en natuurlijk voor de VriMiBo.

Heb jij ook één van deze of juist hele verrassende musthaves op kantoor? Wij zijn super benieuwd, deel jouw typisch ik-werk-op-een-marketing-afdeling musthave met ons…

Volgend artikel