- Zwolle038 - 337 69 86
- Amsterdam020 - 210 34 64
Kwaliteit op het hoogste niveau. Veiligheid tot op de bovenste trede. Je vindt het bij Altrex - een A-merk met grote ambities. Om die waar te maken hebben we samen een nieuwe activatiestrategie gelanceerd. Van productpush naar merkbeleving, van middelen naar online activatie en van strategie naar resultaat. Vanuit deze basis hebben we het merk opnieuw opgebouwd. Met een redesign, een nieuw communicatieconcept en interactie vanuit klantperspectief wordt ingezet op een maximale merkbeleving en meer conversie.
De nieuwe website vormt een structurele basis voor alle digitale communicatie met de doelgroep. Van het verleiden van de doelgroep met waardevolle content tot en met het binden van bestaande klanten via handige online services. Bij alle touchpoints van de customer journey zijn activaties en middelen ingericht om de doelgroep continu te verleiden om voor Altrex te kiezen.
Waarom een Altrex? What’s in it for me? Vanuit klantonderzoek hebben we in kaart gebracht wat de behoefte, vraag en koopmotivatie van de klanten is en dit vertaaald naar outside-in communicatie. Niet vanuit de Unique Selling Point maar vanuit de Unique Buying Reasons.
Van de producten tot de corporate story wordt de bezoeker meegenomen in het merk, de unieke innovaties en de vele redenen waarom Altrex altijd de beste keuze is voor veilig werken op hoogte.
Altrex wil de meest waardevolle aanbieder in de markt zijn. Met slimme routes, advies, ondersteuning en tools wordt de klant ook online perfect geholpen.
Door Triggerfish vanaf het eerste idee te betrekken hebben we veel meer uit het plan gehaald dan wij met z'n allen dachten dat mogelijk was.
René BruggemanOntdek hoe Altrex met steigersamenstellen.nl 20% meer omzet heeft gerealiseerd.
Altrex Steiger Samenstellen