Kinderopvang 3.0: beleving als basis voor meer aanmeldingen

Online activatie & website Doomijn kinderopvang

case - header - doomijn

Of je nu 2 jaar bent of 12. Van baby tot dreumes, van peuter tot basisschoolleerling. Met ruim 160 opvanglocaties op een kinderboerderij, manege of zwembad biedt Doomijn unieke opvang. Ouders verleiden om hun kostbaarste bezit aan Doomijn toe te vertrouwen vraagt om een bijzonder verhaal en intuïtief activatieproces. Met een combinatie van beleving, emotie én bewijsvoering in één design zorgt Doomijn dat ouders relevante antwoorden kunnen vinden in iedere stap van hun customer journey. Zo zorgen we voor meer verbondenheid en conversie. Met een geavanceerd activatiemechanisme, de website én een geïntegreerd aanmeldproces werken we continu samen aan een betere beleving, 24/7 service en meer aanmeldingen.

Merk

  • Digitale strategie
  • Corporate story
  • Foto & video concept

Corporate site

  • Salesfunnel design
  • User Experience design
  • Visual design
  • Realisatie met CMS

Samenwerking

  • Jeroen Keep fotografie
  • Marc Schrijft
  • BrandsOnly video
www.doomijn.nl

Volgende case