DNA wordt zichtbaar met nieuwe positionering & website

Positionering, Website, Marketing & Communicatie

case - header - hetnotarieel

Het Notarieel is Nederlands grootste onafhankelijke Notariskantoor. Succesvol door hun eigentijdse aanpak. Niet statig, saai en stoffig. Maar een levendige club mensen met lef. Om deze werkelijke identiteit zichtbaar te maken heeft Het Notarieel een pitch uitgeschreven. Triggerfish kwam als winnaar uit de bus en mag zich de komende jaren als strategisch partner bezighouden met de positionering, communicatie, marketing en digitale innovatie.

Merk

  • Positionering
  • Communicatieconcept
  • Beeldtaal

Website

  • Datadriven salesfunnel
  • User Experience design
  • Visual design
  • Realisatie

Marketing

  • Meerjarige strategie
  • Contentmarketing
  • Online advertising
  • Social media marketing
  • Offline marketing

De levenslustige verzorger

Het onderscheidend vermogen van een organisatie zit ‘m in de ‘how’, niet in de ‘what’. Daar geloven wij heilig in. Een akte kun immers je overal krijgen. Waar concurrenten zich vooral richten op de specialist of de beschermer, zien wij dat als hygiëne factoren. Randvoorwaardelijk, wat er sowieso verwacht wordt. Wij zetten de 'how' van Het Notarieel in als het onderscheidend vermogen. Al sinds hun ontstaan is het een levenslustige organisatie, die een energie weet te creëren die mensen aantrekkelijk vinden. Het Notarieel durft te verrassen. En weet met humor blije gezichten te maken. Zoals geen enkel ander Notariskantoor doet.

Van aktes naar momenten

Waarbij de communicatie niet langer gericht is op het aanbod van aktes. Maar op de belangrijke momenten in het leven van de klant. Vanuit de positionering ‘Voor het moment’ geven we een tweeledige invulling aan de klantbehoefte. Namelijk alles goed geregeld hebben voorafgaand aan het moment en letterlijk voor hét moment. Hiermee maken we de transitie van inside-out communicatie naar outside-in communicatie. Gericht op de wensen en behoeften van de klant.

Nieuwe stijl

De huisstijl van Het Notarieel is ongewijzigd gebleven. De beeldtaal en de manier van communiceren is echter volledig vernieuwd. Van typografie tot beeldgebruik en tone-of-voice. De stijl die we hiervoor hebben ontwikkeld vormt het fundament voor alle marketing en communicatie van de website tot online marketing, interne communicatie, advertenties en meer.

Digitale strategie

Het Notarieel is ambitieus en heeft grote plannen voor de toekomst. Wij bedachten daar een goed doordachte meerjarige marketingstrategie bij. Een die in alle fasen van de salesfunnel (See, Think, Do, Care) invulling geeft aan de wensen en behoeften, per doelgroep. Op structurele basis werken we samen aan de branding en leadgeneratie. Met online advertising, content marketing, social media marketing en offline uitingen als effectieve middelen.

Corporate website

De corporate website vormt de bron voor alle marketing en communicatie. Hier komen branding, leadgeneratie en technologie samen, om de klant op de beste manier van informatie te voorzien. Ook de website is volledig outside-in, gericht op de behoefte en de journey van de klant. Vanuit zijn of haar moment, wordt de klant meegenomen tot de mogelijkheden en een zachte conversie richting contact of offerte. De klant wordt tot in de puntjes geholpen en krijgt advies. Zelfs over zaken waar hij/zij zelf nog niet eens aan heeft gedacht.

Website bekijken

De dingen laten schuren en stromen, het maximale voor het resultaat. Gáán voor de klant, dát is Triggerfish-DNA. Het team houdt je scherp! Fijn, in de dynamiek van alledag.

Ingrid Heijnen - Het Notarieel

Vragen? Bel Sander

038 - 337 69 86
Liever mailen Mag ook!

Volgende case