Van tekort naar overschot aan sollicitanten

Van tekort naar overschot aan sollicitanten

wilbert-bus2-1452166200---568e4c380c6c5

De IT-business is booming, medewerkers zijn schaars en de krenten uit de pap lijken onvindbaar. SYSQA wil die krenten uit de pap. Met een veelzijdige content- en activatiestrategie heeft SYSQA haar employer brand naar topniveau gebracht. Bestaande werknemers zijn trots omdat ze hun passie en successen kunnen delen.

Nieuwe medewerkers kiezen voor SYSQA omdat ze als enige haar echte gezicht laat zien. Dankzij een scherpe funnel worden de juiste kandidaten getarget en verleid voor een kennismaking of sollicitatie. Het resultaat: van een structureel tekort aan sollicitanten naar een overschot in kandidaten.

Strategie

  • Employer branding en recruitment strategie
  • Contentstrategie
  • Activatiestrategie

Werkenbij site

  • UX & UI Design
  • Realisatie met CMS

Activatie

  • Content- en doelgroep targeting
  • Online advertising

Triggerfish heeft ons verrast met een fundamenteel andere benadering van de arbeidsmarkt. Door een integrale visie op het gebruik van website en social media kunnen we ons nu uitstekend onderscheiden van onze concurrenten en zijn we zeer succesvol in het aantrekken van nieuwe collega’s.

Hayke Tjemmes-Aalders - HR Manager

Volgende case