Een nieuwe standaard in de verfindustrie

Online positionering, website en online activatie Wijzonol

case - header - wijzonol

Innovatie zit bij Wijzonol in het DNA. Al sinds 1916 geven zij hun concurrentie het nakijken met slimme innovaties. Dat geldt natuurlijk voor de verf, maar ook door hun online aanpak. Vanuit een duidelijke strategie werken we sinds 2012 samen met Wijzonol aan de merkpositionering, conversie en klantbinding.

Alle activatie is gebaseerd op de 'what's in it for me' van de (potentiële) klant. Of dit nu een vakschilder, timmerfabrikant of architect is. Met eigen communicatielijnen en interactie per doelgroep levert Wijzonol dagelijks een waardevolle bijdrage aan het vakmanschap van haar klanten.

Merk

  • Digitale strategie
  • Online herpositionering
  • Communicatieconcept

Corporate site

  • Interaction design
  • Visual design
  • Content design
  • Realisatie met CMS
  • Koppeling CRM & PIM

Activatie

  • Online marketing
  • Loyalty campagnes
  • Conversie optimalisatie
www.wijzonol.nl

We hebben voor Triggerfish gekozen omdat hun pitch voorbij ging aan de middelen, het was een strategische totaalvisie op online activatie. Van de strategie tot het communicatieconcept, de salesfunnel en visuele uitwerking gaf de pitch van Triggerfish het antwoord op onze ambitieuze plannen en doelstellingen.

Claudia Verbree - Online Marketeer Wijzonol

Volgende case